DziałaMY DoradzaMY / 2022-2023 

Głównym założeniem projektu jest kompleksowe wsparcie 60 organizacji poradniczych nieposiadających osobowości prawnej w profesjonalizacji swoich struktur poprzez uruchomienie dedykowanego programu regrantingowego oraz realizacji szeregu działań warsztatowych, doradczych i eksperckich.


logo creo   


OBSZAR DZIAŁANIA: Projekt realizowany jest na obszarze województwa: lubuskiego, wielkopolskiego oraz zachodniopomorskiego.


TERMIN REALIZACJI: 1 grudnia 2022 - 31 grudnia 2023


Aplikuj o grant i rozwiń działania poradnicze w swojej organizacji!

  • Poszukujesz środków na profesjonalizację działań poradniczych?
  • Chcesz sfinansować zakup sprzętu (np. komputera, rzutnika a może namiotu wystawienniczego) ułatwiającego udzielanie porad?
  • Chcesz sfinansować pracę doradców udzielających porad?
  • Potrzebujesz środków na wydanie lub wydruk publikacji poradniczych?

Zapraszamy do udziału w konkursie regrantingowym DziałaMY DoradzaMY. Do rozdysponowania mamy aż 60 grantów po 5000 zł dla podmiotów z województw: Lubuskie, Wielkopolskie i Zachodniopomorskie!

 

 

Harmonogram:

  • Start najbliższego naboru wniosków od 15.07.2023 r. 
  • TERMIN REALIZACJI: 

    • Nabór wniosków: od 15.07.2023 r. - do wyczerpania środków, najpóźniej do 31.10.2023 r. 
    • Ocena formalna wniosków nastąpi najpóźniej w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia wpływu Wniosku.
    • Ocena Merytoryczna Wniosków z II naboru nastąpi najpóźniej w ciągu 9 dni kalendarzowych od dnia oceny formalnej.
    • Ogłoszenie wyników konkursu z II naboru nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny merytorycznej.
    • Podpisywanie umów z Realizatorami Mikrodotacji od 16.07.2023 r. do 17.11.2023 r. 
    • Realizacja Projektów oraz wydatkowanie Mikrodotacji możliwe jest nie wcześniej niż od 15.07.2023 r., najpóźniej do 30.11.2023 r. 
    • Termin składania sprawozdań z realizacji Projektów w ciągu 15 dni od zakończenia projektu, jednak nie później niż do 15.12.2023 r.

 

Składanie wniosków: 

Wnioski można składać:

  • elektronicznie, poprzez formularz zgłoszeniowy: KLIK
  • pobierając wzór formularza, znajdującego się poniżej:

Dokumentacja Konkursowa:

REGULAMIN KONKURSU REGRANTINGOWEGO DziałaMY DoradzaMY

ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ WNIOSKU DziałaMY DoradzaMY

ZAŁĄCZNIK NR 2 – KARTA OCENY FORMALNEJ DziałaMY DoradzaMY

ZAŁĄCZNIK NR 3 – KARTA OCENY MERYTORYCZNEJ DziałaMY DoradzaMY

ZAŁĄCZNIK NR 4 – REGULAMIN OCENY WNIOSKÓW DziałaMY DoradzaMY

ZAŁĄCZNIK NR 5 – FORMULARZ SPRAWOZDANIA DziałaMY DoradzaMY

Sprawozdanie można zdać również poprzez formularz: KLIK

Lista oceny formalnej oraz merytorycznej:

Lista oceny formalnej

Lista oceny merytorycznej

PUNKT INFORMACYJNO KONSULTACYJNY:

Chciałbyś/chciałabyś dowiedzieć się więcej? Dla zainteresowanych zostanie uruchomiony punkt informacyjno-konsultacyjny, który będzie świadczył swoje wsparcie w formie stacjonarnej (w biurze projektodawcy), telefonicznej i online.

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16:

  • online pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • telefonicznie: 690 251 119
  • stacjonarnie w biurze CREO: ul. Kochanowskiego 8A/2 Poznań (po wcześniejszym umówieniu telefonicznym/mailowym).

 14 lipca odbyło się spotkanie informacyjne dotyczące konkursu. Zachęcamy do zapoznania się z zasadami projektu.

 

Zapraszamy do zapoznania się cyklem webinarów!

Webinar: Starość i integracja międzypokoleniowa. część 1

 

Webinar: Starość i integracja międzypokoleniowa. część 2

 

Webinar: Realizacja Budżetów Obywatelskich

 

Webinar: Realizacja kampanii społecznych

 

Webinar: Niepełnosprawność i integracja z osobami z niepełnosprawnościami

 

Webinar: Wolontariat w organizacjach

 

Webinar: Realizacja debat i konsultacji

Webinar: Radzenie sobie ze stresem

Webinar: Zarządzanie zespołem

Webinar: Tworzenie własnych projektów społeczno - obywatelskich

Webinar: Współpraca ze środowiskiem lokalnym

Webinar: Finansowanie działalności

Webinar: Współpraca z JST

 

Webinar: Spotkanie informacyjne - sprawozdanie 

 

Zachęcamy do śledzenia naszych social mediów oraz aktualności na stronie internetowej, gdzie przez cały okres trwania projektu będziemy informować Was o realizowanych działaniach.

WSPARCIE DORADCZE:

W ramach wsparcia doradczego zapraszamy na cykl webinarów o tematyce społeczno-obywatelskiej. Webinary będą miały charakter otwarty - w wydarzeniach tych będą mogli brać udział wszystkie osoby zaangażowane w działanie organizacji poradniczych (zarówno organizacji, które będą realizować swoje małe granty, jak również tych, których wnioski tym konkursie nie uzyskały dofinansowania). Łącznie odbędzie się aż 12 webinarów.

Za nami konsultacje w Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim, Kaliszu, Zielonej Górze i Koszalinie!

PUBLIKACJE:

Zapraszamy do zapoznania się z publikacjami mającymi na celu profesjonalizację działań organizacji poradniczych:

Publikacja ABC Wolontariatu w NGO została wydana przez CREO w 2021 r. pokazuje jak krok po kroku wdrożyć na stałe w swojej organizacji działania oparte na wolontariacie. Poradnik można pobrać z powyższego linku, lub ze strony wolontariat.poznan.pl

 Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmiku podsumowującego działania, które się działy w projekcie!

---

Projekt dofinansowany ze środków Rządowego Programu Wspierania Rozwoju Organizacji Poradniczych na lata 2022–2033.

logo NIW, Organizacje poradnicze, Komisja do spraw pożytku publicznego